Od 16 czerwca 2009 oferta Play Mixtura dostępna będzie w procesie MNP. Nowi klienci mogą liczyć nawet na 1000 dodatkowych minut na start.
Klienci przenoszący numer od innego operatora do oferty Play Mixtura dostaną dodatkowe bonusy. Pierwszym jest zwrot kosztów za przeniesienie numeru – 60 zł, na który składają się dodatkowe pakiety złotówek po 20 zł przez 3 miesiące. Pakiety te ważne są zawsze do końca danego miesiąca kalendarzowego.
Złotówki można wykorzystać na połączenia, SMS-y i MMS-y do WSZYSTKICH krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych (nie dotyczy połączeń międzynarodowych i połączeń w roamingu międzynarodowym).
W promocji „MNP Play Mixtura” czeka również dodatkowy Pakiet Minut do Play i na stacjonarne. Pakiety otrzymają wszyscy klienci, którzy wybiorą taryfę PLAY MIXTURA 20 (250 minut), PLAY MIXTURA 30 (500 minut) i PLAY MIXTURA 50 (1000 minut). Pakiety można wykorzystać na połączenia głosowe i wideo do sieci Play oraz na połączenia głosowe do krajowych sieci stacjonarnych. Pakiet minut ważny jest 90 dni od daty aktywacji, nie wykorzystane minuty przepadają.
Aktywacja oferty Play Mixtura w MNP odbywa się tylko w standardowym procesie dwuwizytowym.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.