Ruszył serwis aukcyjny Licyto.pl. Serwis wykorzystuje pomysł oparty na płaceniu za czas spędzony na aukcji a nie podbicia. Licyto.pl daje możliwość uczestniczenia w kilku aukcjach jednocześnie w ramach jednego trzyminutowego pakietu za 5.90 zł. Właścicielem serwisu Licyto.pl jest firma VIP z Kalisza.
Serwis oferuje 8 kategorii produktowych (m.in. RTV/AGD, sprzęt komputerowy czy telefony, ale też zabawki oraz asortyment z zakresu zdrowia i urody). Serwis oferuje wyłącznie fabrycznie nowe produkty z gwarancją producenta. Licytki, czyli pakiety minut do wykorzystania na aucjach, można nabyć m.in. za pomocą wygodnych doładowań przez sms lub wykupując pakiety na stronie www.licyto.pl
„Pierwsi wprowadziliśmy system aukcyjny, w którym użytkownicy płacą za czas. Pierwsi dajemy możliwość uczestniczenia w kilku aukcjach jednocześnie. Uznaliśmy, że jest to najbardziej wiarygodna oraz uczciwa forma licytacji w czasie rzeczywistym. Nasza propozycja to krok milowy w tego typu rozwiązaniach aukcji internetowych. Wszyscy Użytkownicy Licyto.pl maja równe szanse przy licytacji ” – mówi Piotr Łuczak, właściciel firmy VIP.
„Serwis aukcyjny to bez wątpienia tanie zakupy i wielke emocje, którym jednak nie trzeba tak bardzo ulegać. Warto podejść do licytacji startegicznie i zaplanować kwotę jaką możemy poświęcić na licytację. W końcu aukcję może wygrać tylko jedna osoba.” – dodaje Piotr Łuczak.
Pakiet 3 minut kosztuje na Licyto.pl 5.90 zł. Uzytkownik ma mozliwość licytowania wybranych przez siebie towarów nawet na 3 aukcjach jedocześnie. Licyto.pl zastosowało również blokadę najwyższej oferty – nie można licytować do momentu przebicia przez innego uczestnika. Dodatkowo na Licyto.pl automat można ustawić tylko na jednej licytacji. Oznacza to, że na pozostałych aukcjach musimy grać ręcznie. W ten sposób, zdaniem właściciela, wszyscy użytkownicy Licyto.pl mają równe szanse na wygraną, a osoba z dużą ilością pakietów nie może ustawiać wszędzie automatów.
Licyto.pl planuje systematycznie zwiększać ilość aukcji, które kończą się jednocześnie. Strategia rozwoju przewiduje sprzedaż produktów na duża skalę nie tylko na rynku polskim.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.