Infinity Group, agencja marketingu interaktywnego, zamierza wzmocnić własny wizerunek w mediach. Poprzez działania public relations firma będzie popularyzować na rynku własną ofertę, głównie poprzez promowanie case studies i dzielenie się wiedzą ekspercką. Do realizacji planowanych działań Infinity Gruop firma zaprosiła agencję Optimum PR.
Mówi Konrad Kudraszow, dyrektor kreacji i strategii w Infinity Group: „Ostatnie dwa lata były dla naszej agencji okresem umacniania pozycji na rynku. W tym czasie udało nam się z sukcesem realizować poważne przedsięwzięcia marketingowe dla dużych koncernów z różnych branż. Jednocześnie ukształtowaliśmy standardy autorskich rozwiązań informatycznych, które są ważną składową naszych projektów. Teraz jest odpowiedni moment, aby przekonać rynek, że należymy do czołówki agencji zajmujących się e-marketingiem. zarówno z punktu widzenia skali realizowanych projektów, jak i nowatorskiej metodyki podejścia do ich realizacji. Współpraca z agencją PR jest kolejnym naturalnym krokiem w rozwoju naszej firmy.”
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.