Firma MailPro zajmująca się usługami e-mail marketingowymi podpisała w ostatnich dniach umowę z Raiffeisen Bank Polska S.A dotyczącą pełnej obsługi. MailPro zamierza zapewnić skuteczne wsparcie działań marketingowych, mających na celu rozwijanie długotrwałych relacji z klientami banku.
Katarzyna Czyrnek, marketing manager MailPro mówi:
Raiffeisen Bank to bardzo wymagający klient stawiający wysokie wymagania swoim partnerom biznesowym, mający duże oczekiwania co do sposobu realizacji powierzonych zadań oraz jakości obsługi klienta. Współpraca z takim klientem to dla naszej firmy nie tylko duże wyzwanie, ale także szansa na dalszy rozwój, poprzez wspólne udoskonalanie systemu i systematyczne wprowadzanie do niego nowychrozwiązań, oczekiwanych przez pracowników banku. Współpraca z takim partnerem jest więc dla naszej firmy w dłuższej perspektywie bardzo rozwojowa.
Raiffeisen Bank dołączył do grona klientów MailPro tuż po podjęciu takiej samej decyzji przez pracowników Euro Banku.
Account Manager odpowiedzialny za obsługę Raiffeisen Bank, Marzena Ablewska-Lech, powiedziała:
Grono klientów naszej firmy systematycznie rośnie, a dołączenie do nich aż dwóch klientów bankowych w tak krótkim czasie świadczy o wysokiej jakości naszych usług oraz potwierdza poziom standardów, jakie sobie wyznaczyliśmy w zakresie obsługi, solidności i bezpieczeństwa. Myślę, że nie bez znaczenia jest także fakt wysokiej elastyczności i otwartości na potrzeby klienta, która czyni z naszej oferty propozycje w pewien sposób wyjątkową.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.