Każdy z nas czyta w internecie, interesuje się określonymi dziedzinami, marzy o odpoczynku, niebieskiej lagunie czy nowych przygodach. A może tak korzystać z internetu i przy okazji wygrać Nurkowanie w Afryce i kilkaset cennych nagród…?
Czy gdybyśmy mieli w jednym miejscu tysiące źródeł informacji z najlepszych serwisów internetowych, w których za czytanie można wygrywać nagrody, to bylibyśmy bardziej zadowoleni?
Pierwszy w Polsce portal osobisty www.cafenews.pl razem z serwisem e-biznes.pl ruszają od 1 lipca z trzecią edycją programu pt. „Zanurkuj w Afryce. Już 1450 osób wygrało…”. Każdy uczestnik akcji, który wykaże się odpowiednią aktywnością w internecie ma szansę dodatkowo zdobywać ciekawe nagrody. Wystarczy czytać i odpowiadać na pytania wiedzowe.
Do tej pory prawie 10 000 użytkowników wzięło udział w akcji i ponad 1450 osób wygrało. Wystarczy zalogować się do programu na stronie www.konkurs.cafenews.pl i czytać treści poprzez portal www.cafenews.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.