Zarząd SAP AG poinformował o udostępnieniu nowych funkcjonalności w zakresie oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami. Zadaniem nowych rozwiązań jest przyspieszenie działania aplikacji analitycznych oraz zwiększenie ich dostępności dla pracowników całej firmy.
Wykorzystując zaawansowaną technologię SAP NetWeaver, mySAP CRM oferuje zautomatyzowaną funkcjonalność intelligent software agents, która pozwala użytkownikom zachować stały wgląd w dane klientów podczas wykonywania codziennych zadań związanych z pracą działów marketingu, sprzedaży, sektorów zarządzania komunikacją oraz centrów obsługi.
W rozwiązaniu SAP CRM zastosowany został nowy, niezwykle szybki mechanizm wyszukiwania SAP NetWeaver, który umożliwia maksymalne skrócenie czasu potrzebnego na segmentację klientów. Proces ten, dotychczas realizowany w ciągu jednego dnia, teraz może być wykonany w ciągu kilku sekund. Dzięki temu organizacje zyskują szybszy i dokładniejszy wgląd w cenne, pochodzące z całej firmy dane. Umożliwia to podejmowanie natychmiastowych decyzji, a tym samym wykorzystanie aktualnie pojawiających się szans biznesowych. To z kolei prowadzi do podwyższenia liczby klientów odpowiadających na kampanie marketingowe, a ostatecznie – do zwiększenia zwrotu z inwestycji marketingowych.
Informacja o rozszerzeniu oprogramowania CRM została ogłoszona na największych światowych targach technologicznych CeBIT, odbywających się w Hanowerze (Niemcy) w dniach 18 – 24 marca 2004 roku.
Rozszerzenie mySAP CRM o funkcjonalności do przeprowadzania analiz w czasie rzeczywistym będzie dostępne dla klientów w czerwcu 2004, a szybka wyszukiwarka – we wrześniu 2004.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.