Wędkują aktorki, dziennikarki, posłanki. Coraz częściej na ryby jadą całe rodziny. Wędkarstwo powoli przestaje być sposobem na zdobycie pożywienia. Staje się ciekawą alternatywą na spędzenie wolnego czasu i aktywny kontakt z przyrodą. Z myślą o wędkarkach Polski Portal Wędkarski Rybobranie.pl przygotował specjalny dział tematyczny.
Wędkarka. To kobieta wędkująca, czy może żona wędkarza? Jednoznacznej odpowiedzi nie ma, bardziej jest to słowotwórstwo. Wędkarka to raczej kobieta, która ma kontakt z wędkarstwem, czy to aktywny wędkując sama lub „przy mężu”, czy też pasywny – pilnując by pieniądze z domowego budżetu nie uciekały na kolejny haczyk, nową żyłkę czy ukochany woblerek.
Z myślą o wędkarkach Polski Portal Wędkarski Rybobranie.pl przygotował specjalny dział tematyczny. W pierwszym etapie tworzenia działu – mówi Mariusz Drozdowski, prezes zarządu Rybobrania – skupiliśmy się na prezentowaniu treści publikowanych przez nasze użytkowniczki, czyli panie, które aktywnie wędkują. Drugim krokiem będzie stworzenia platformy wymiany informacji pomiędzy paniami, które zostają w domach gdy ich mężowie wczesnym rankiem lub na weekendy uciekają na wędkarskie polowanie. W dziale tym chcemy prezentować zarówno sprzęt wędkarski najlepiej odpowiadający wędkującym paniom, jak też kosmetyki i inne „elementy wyposażenia” przydatne każdej szanującej się kobiecie, a zwłaszcza wędkarce.
Skoro szacuje się, że w Polsce wędkuje około 2 mln osób a prawie 1/3 z nich należy do Polskiego Związku Wędkarskiego, to wiele kobiet ma kontakt z wędkarstwem w różnej postaci. Polski Związek Wędkarski – udziałowiec Rybobrania – dla wędkujących pań przewidział zwolnienie ze związkowych składek i oplat, jeśli wędkują razem z małżonkiem. Na uwagę zasługuje fakt, że wędkarstwo cieszy się coraz większą popularnością wśród młodych kobiet.
Wędkujące kobiety – tak jak i sami wędkarze – to interesujący target dla reklamodawców. Z tego powodu Rybobranie.pl przygotowuje wraz z partnerami platformę reklamową skupiającą witryny o tematyce wędkarskiej.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.