W siedmiu nadmorskich miejscowościach w Polsce ruszają kampanie reklamowe klientów CityScreen. Nośniki LED-owe o wymiarach 4×3 m każdy, zostały umiejscowione w Międzyzdrojach, Kołobrzegu, Ustce, Łebie, Władysławowie, Jastarni i Helu.
„Pomimo cięć budżetowych cieszymy udało się przekonać reklamodawców do skorzystania z oferty CityScreen” – triumfuje Rafał Satora, Managing Director CityScreen.
„Zgodnie z założeniem przez najbliższe dwa miesiące wakacji będziemy promować m.in. marki grupy Żywiec, UnityLine, Cropp, Levi’s, Decathlon, zapewniając im dużą częstotliwość emisji spotów. Ekrany służą także jako narzędzie informacyjne dla turystów, którzy co 6 minut mogą zobaczyć jaka będzie w danej miejscowości pogoda, co się dzieje obecnie w Polsce i na świecie oraz jakie, kiedy i gdzie odbędą się imprezy w okolicy, bądź w danym kurorcie” – wyjaśnia Satora.
„Interesującą fertą reklamy na CityScreen są interaktywne konkursy SMS i MMS, które również cieszą się dużym zainteresowaniem po stronie reklamodawców. Do rozdysponowania mamy ponad 1000 nagród oraz nagrodę główną o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych. Zaplecze techniczne zapewnia nam firma mLife, która specjalizyje się w tego rodzaju interaktywnej komunikacji mobile’owej” – kończy Satora.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.