Na początku kwietnia MediaLink.pl wprowadził na swoje łamy nową oprawę graficzną i nowe logo, dodatkowo uruchomiono bowiem dwa nowe podserwisy tematyczne.
W ramach MediaLink.pl uruchomiono dwa nowe podserwisy: CTIME.pl – poświęcony telekomunikacji i nowym technologiom, oraz SatNews.pl – multimedialny serwis poświęcony tematyce branży satelitarnej, będący uzupełnieniem serwisu SatKurier.pl. Sprzedaż powierzchni reklamowej witryn należących do MediaLink.pl została powierzona zewnętrznemu partnerowi – domowi mediowemu.
Kolejne zmiany w MediaLink.pl będą wprowadzane sukcesywnie. Serwis prowadzi obecnie rozmowy z kilkoma nowymi potencjalnymi partnerami. Niebawem zmianie ulegnie także struktura organizacyjna redakcji. Wiąże się to z poszerzeniem jej składu.
W warstwie informacyjnej MediaLink.pl zamierza skupić się na szybkich i doniesieniach dotyczących wydarzeń na rynkach mediów, reklamy, nowych technologii, telekomunikacji i branży satelitarnej.
Niebawem wprowadzone zostaną dla użytkowników serwisu MediaLink.pl pierwsze płatne usługi, oparte na SMS Premium i płatności kartami kredytowymi.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.