Rusza pełna kampania wizerunkowa Xelion. Doradcy Finansowi: reklamy w prasie internecie uzupełnią reklamę na nośnikach zewnętrznych oraz w radiu. Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Wygodne rozwiązania dla Twoich finansów”, podkreślające kompleksowość i elastyczność oferowanych rozwiązań oraz łatwość dostępu do usług Xeliona, poprzez w pełni mobilnych doradców finansowych.
Celem kampanii jest budowanie świadomości marki firmy oraz poinformowanie o jej ofercie i innowacyjnym modelu obsługi.
Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej w formacie 5×2 m i 6×3 m (łącznie ok. 140 nośników firmy Ströer Out of Home Media) oraz w radiu (spoty emitowane w Radiu WAWa, Radiu PiN, Radiu Eska Radiu Kolor oraz Radiu Pogoda) potrwa do 30 kwietnia.
Reklamy w prasie (stołeczne dodatki Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej) pojawiać się będą przez 7 tygodni, natomiast kampania w internecie (banery na portalach onet.pl, bankier, money.pl, elfin.pl, parkiet.pl, efund.pl) potrwa 4 tygodnie.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimedia Poland.
Na podstawową ofertę Xeliona składa się sprzedaż funduszy i programów inwestycyjnych, kredytów mieszkaniowych, ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń majątkowych, a także produktów bankowych. W chwili obecnej Partnerami Strategicznymi Xeliona są Bank Pekao S.A., Pioneer Pekao Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. oraz Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A. Najbliższe plany Xelion zakładają rozszerzenie oferty również o inne produkty istniejących i nowych partnerów.
Xelion ma obecnie około 130 Osobistych Doradców Finansowych i posiada 2 oddziały zlokalizowane w Warszawie. Spółka ma w planach dalszy szybki rozwój sieci sprzedaży – do końca 2004 roku zamierza otworzyć oddziały w Trójmieście, Krakowie i Katowicach, oraz rozbudować sieć Osobistych Doradców Finansowych do około 300 osób.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.