13 kwietnia br. miała miejsce premiera nowego serwisu internetowego firmy Michelin. Nowy serwis internetowy, działający pod adresem michelin.pl, jest częścią globalnego projektu zrealizowanego przez centralę firmy we Francji.
W porównaniu z poprzednim, nowy serwis charakteryzuje się przejrzystą grafiką, nawiązującą w pełni do wizerunku marki Michelin, logicznym zaprezentowaniem całej gamy produktów, oraz wieloma narzędziami funkcjonalnymi, które zwiększają interaktywność serwisu, przez co jest on bardzo przyjazny dla Internautów.
W szczególności, czytelne menu oraz wykorzystanie efektywnych mechanizmów wyszukujących powodują, że użytkownik nie będzie miał żadnych problemów ze znalezieniem właściwych informacji.
Nowa witryna Michelin skierowana jest zarówno do użytkowników opon Michelin, jak i do osób, które przed dokonaniem ich zakupu chcą dowiedzieć się jak najwięcej o produktach Michelin.
Unikalnym i przydatnym rozwiązaniem jest sekcja „Porady Bibendum”, udostępniająca wiele ciekawych i pożytecznych Informacji na temat codziennego użytkowania opon, sposobu jazdy w trudnych warunkach, samej budowy opony czy sposobu doboru najwłaściwszego ogumienia.
Dla osób zdecydowanych na nabycie opony Michelin, przygotowano łatwą i intuicyjną wyszukiwarkę najbliższych punktów dealerskich tej marki. Co więcej, użytkownicy serwisu nie znający konkretnej specyfikacji opon, mogą skorzystać z elektronicznego asystenta, który na podstawie marki samochodu, modelu, pojemności silnika i rocznika, wskaże najbardziej optymalną oponę Michelin.
Serwis jest ciągle rozbudowywany, m.in. o sekcje poświęcone samej firmie oraz jej bogatej historii.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.