27 lipca porównywarka cen Nokaut.pl wystartowała z akcją NokautDnia, która 3 razy w tygodniu umożliwia zakup wybranych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
NokautDnia to szczególna akcja promocyjna, w której współpracujące z porównywarką sklepy co kilka dni obniżają cenę jednego produktu na 24 godziny. W wybranych tygodniach prezentowane są 3 produkty, których cena jest niższa niż najniższa dotąd cena w Nokaut.pl. Użytkownik Nokaut.pl może zobaczyć jakie produkty będą w danym tygodniu sprzedawane po obniżonych cenach, ale nie wie który z trzech przedmiotów będzie promowany w poszczególnych dniach.
Na stronie NokautuDnia widoczne jest zdjęcie produktu, wraz z ceną oraz logiem sklepu, który go oferuje. Aby kupić wybrany produkt w promocyjnej cenie, wystarczy przejść do sklepu. Warto dodać, że produkty promowane w ramach NokautuDnia nie są dostępne w tak niskiej cenie w innych porównywarkach.
Testowa akcja NokautDnia przeprowadzana będzie co drugi tydzień przez najbliższy miesiąc. Jeśli spotka się z zainteresowaniem użytkowników porównywarki, z pewnością będzie kontynuowana.
Nokaut.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.