Firma SAP AG (NYSE: SAP) poinformowała o wprowadzeniu najnowszej wersji mySAP Supply Chain Management. Wraz z nowym rozwiązaniem SCM firmy SAP dostępny będzie moduł automatycznego uzupełniania zapasów (Responsive Replenishment) oraz procesy realizacji łańcucha dostaw za pomocą identyfikacji radiowej (RFID – Radio Frequency Identification).
Dzięki temu możliwe będzie uzyskanie w czasie rzeczywistym pełnego wglądu w dane o popycie oraz tworzenie łańcuchów dostaw o zwiększonych możliwościach adaptacji. Informacja ta została ogłoszona na targach 2004 ASUG Annual Conference & Vendor Fair odbywających się w Atlancie.
Nowy proces automatycznego uzupełniania zapasów umożliwi przedsiębiorstwom reakcję na żądania klientów w czasie rzeczywistym, w tym na potrzeby wynikające z prowadzonych działań promocyjnych.
Nowe rozwiązanie SCM firmy SAP wykorzystujące SAPŽ Auto-ID Infrastructure (SAP AII) – komponent z platformy aplikacyjnej i integracyjnej SAP NetWeaver – będzie obsługiwało oparte na technologii identyfikacji radiowej (RFID) scenariusze realizowane w obrębie procesów magazynowych i logistycznych. Umożliwi to przedsiębiorstwom sprostanie wymogom, jakie w zakresie technologii identyfikacji radiowej stawiają instytucje rządowe oraz wiodące sieci sprzedaży detalicznej, takie jak Wal-Mart, METRO i Target.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.