Pod adresem www.eurobank.pl wszyscy obecni i potencjalni Klienci eurobanku znajdą nowy, wzbogacony o liczne udogodnienia serwis internetowy banku. Za projekt strony i wdrożenie autorskiego systemu zarządzania treścią odpowiedzialna jest agencja MindChili. Serwis wpisuje się w strategię banku opartą na dostarczaniu maksymalnie dostępnych, prostych i wygodnych produktów.
Nowy portal zawiera narzędzia, które ułatwiają poznanie oferty banku i skorzystanie z jego usług. Na stronie www.eurobank.pl udostępniono proste i intuicyjne w obsłudze kalkulatory kredytowe, kalkulatory kont oraz narzędzia ułatwiające wybór produktów odpowiednich do indywidualnych potrzeb Klientów. Osadzone na stronie mapy Google umożliwiają wyszukanie placówek, bankomatów i wpłatomatów banku. Odświeżona szata graficzna spełnia założenia aktualnej strategii komunikacyjnej eurobanku, a zmiana sposobu prezentacji oferty produktowej i przebudowa menu ułatwiają nawigację po serwisie oraz dostęp do wyszukiwanych informacji.
– Wprowadzenie przez bank kilka miesięcy temu kredytu online pokazuje, że Klienci coraz bardziej doceniają usługi dostępne przez internet, bez wychodzenia z domu. Stworzyliśmy nowy serwis, by udostępnić Klientom narzędzia, które ułatwią poznanie naszej oferty i np. samodzielne, proste wyliczenie wysokości rat. Niemal na każdej podstronie uruchomiliśmy formularze kontaktowe umożliwiające szybsze nawiązanie kontaktu z pracownikami banku i uzyskanie odpowiedzi na interesujące Klientów pytania – powiedziała Anna Parchanowicz, e-marketing manager, odpowiedzialna w eurobanku za uruchomienie nowej strony.
Redesign miał na celu poprawę funkcjonalności i przejrzystości serwisu oraz zwiększenie jego interaktywności. Osiągnięcie tych założeń zostało potwierdzone podczas badań usability przeprowadzonych na zlecenie eurobanku przez firmę Gemius. Zmiana sposobu prezentacji oferty produktowej i przebudowa menu mają ułatwić nawigację po serwisie oraz dostęp do wyszukiwanych informacji. Trafność przyjętych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa potwierdził audyt przeprowadzony przez firmę Safe Computing.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.