Wystartował nowy serwis informacyjny Masopinia.pl. Można na nim krytykować, wyżalać się, chwalić i polecać. Na każdy temat, o wszystkim.
W Internecie istnieją już co prawda serwisy na których można wyrażać swoje opinie, ale nastawione są zwykle na konkretną branżę – produkty lub usługi. Na Masopinia.pl mówi się o wszystkim – o ludziach, miejscach, wydarzeniach. Dementuje się plotki, udziela porad, poleca lub odradza. Można się tu wygadać, wyżalić, ale też poczytać śmieszne i kontrowersyjne komentarze.
Z badania D-Link Technology Trend wynika, że materiały tworzone przez internautów dla 46 proc. badanych są najciekawsze. Spada natomiast zainteresowanie treściami tworzonymi przez profesjonalnych dziennikarzy. W 2008 roku były one ciekawe dla 19 proc. ankietowanych, w tym roku już tylko dla 17 proc. Twórcy Masopinia.pl postanowili wykorzystać ten trend.
W Masopinia.pl opinie użytkowników są również przez nich oceniane. Najlepiej oceniana opinia na dany temat jest wyodrębniana jako pierwsza. Nic niewnoszące opinie, czyli te które nie są punktowane przez innych, spadają na sam dół. Opinie można sortować od najlepszych do najgorszych lub odwrotnie. Użytkownicy mogą sami tworzyć kategorie i proponować tematy do dyskusji. Wyrazić opinię może każdy, ponieważ korzystanie z serwisu nie wymaga rejestracji.
Serwis Masopinia.pl został zaprojektowany i wykonany przez agencję interaktywną Infintivalley. „Stworzyliśmy ten serwis, aby dać głos i możliwość dowolnej wypowiedzi społeczeństwu. Chcemy, aby portal dostarczał zarówno cennych wskazówek jak i był źródłem rozrywki. Czyli pół żartem pół serio o otaczającej nas rzeczywistości.” – mówi Marcin Czapski z Infinitivalley.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.