Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl S.A. sprzedało w pierwszym kwartale 2004 usługi turystyczne o wartości 2,92 mln złotych, co stanowi wzrost o ponad 307% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2003
Od początku swojego istnienia Travelplanet.pl utrzymuje coroczne trzy cyfrowy poziom wzrostu. W pierwszym kwartale 2004 r. tendencja ta także została utrzymana, a zakładane plany przychodowe przekroczone. Oznacza to nadal dynamiczny wzrost spółki i potwierdza założenia prognozy na rok 2004, gdzie spółka planuje sprzedaż w wysokości 23 mln PLN.
„Znacznie łatwiej jest wzrastać na samym początku działalności. Zdecydowanie większym wyzwaniem jest utrzymywanie dynamiki wzrostu na tak wysokim poziomie w 4 roku działalności. Travelplanet.pl zdołało to uczynić dzięki nowatorskiemu modelowi sprzedaży oraz dynamicznemu rozwojowi organizacji spółki.”- mówi Jakub Mazur dyrektor ds. rozwoju i marketingu Travelplanet.pl.
Aż 88% obrotu spółki generuje sprzedaż wycieczek turystycznych. Na drugim miejscu (7,5%) znajdują się bilety lotnicze sprzedawane za pośrednictwem należącego do grupy Travelplanet.pl serwisu Aero.pl. Reklama stanowi 4,5% obrotu firmy .
W roku 2003 udało się Travelplanet.pl osiągnąć pozycję lidera wśród dystrybutorów turystyki online na polskim rynku (Profit 2/2004) . Celem spółki w 2004 roku jest zdobycie pozycji nr.1 wśród wszystkich multiagentów turystycznych, nie tylko tych działających online.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.