Dialog uruchomił stronę internetową poświęconą tematyce bezpiecznego korzystania z zasobów Internetu przez dzieci i młodzież.
„Bezpieczeństwo naszych klientów jest jednym z najważniejszych priorytetów, którymi kierujemy się kreując nowe usługi i produkty. Internet to kopalnia wiedzy i rozrywki, ale też źródło wielu zagrożeń, szczególnie dla najmłodszych. Dlatego już ponad 2 lata temu stworzyliśmy usługi Dialnet Junior i Dialnet Szkoła przeznaczone dla dzieci i młodzieży, z blokadą niebezpiecznych treści. Strona, która właśnie debiutuje w sieci, jest naturalną konsekwencją naszych działań – chcemy nie tylko dostarczać narzędzi, ale również uczyć jak z nich bezpiecznie korzystać” – tłumaczy ideę stworzenia serwisu Paweł Tomys, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Telefonii Dialog.
Witryna junior.dialog.pl jest dostępna dla wszystkich zainteresowanych, nie tylko dla abonentów Dialogu. Treści w niej zawarte podzielono na dwie główne części: dla dorosłych i dla dzieci.
W części dla dorosłych można znaleźć pełne informacje na temat zagrożeń związanych z niekontrolowanym użytkowaniem Internetu przez dzieci, porady psychologa oraz symptomy zagrożeń, na które rodzic powinien zwracać uwagę obserwując swoje dzieci. Strona zawiera też podstawowe informacje prawne oraz adresy fundacji i organizacji zajmujących się tą problematyką. Można tu również znaleźć wszystkie niezbędne informacje na temat usług Dialnet Junior i Dialnet Szkoła.
Część dla dzieci to przede wszystkim zdobywanie wiedzy przez zabawę. Podstawowym celem jest nauka właściwych zachowań w sieci. Dziecko uczy takich zachowań Dialka – nowego mieszkańca krainy Internetu. Postać Dialka została wybrana z wielu propozycji graficznych podczas badań fokusowych przeprowadzonych wśród dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym.
Zamieszczone w tej części gry i zabawy uczą właściwych zachowań podczas korzystania z podstawowych możliwości Internetu: chatu, poczty elektroncznjej i stron www.
Wszystkie treści, jak również scenariusze gier dla dzieci były konsultowane z psychologiem dziecięcym.
Obecnie spółka obsługuje ponad 418 tys. abonentów; 76 tys. korzysta z oferty dostępu do Internetu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.