Agencja Young & Rubicam zrealizowała kampanię reklamową nowej oferty Plusa dla Firm. Jest to kolejna akcja z wizerunkiem Kobiety Pracującej, w której postać wcieliła się Joanna Kurowska.
Głównym przekazem przygotowanej przez Y&R kampanii jest trwałość i stabilność oferty Plusa dla Firm.
Kampania komunikuje najnowszą promocję, w ramach której Plus dla Firm oferuje swoim klientom „abonament na diecie”, czyli 20-procentowy rabat na abonament przez cały okres trwania umowy oraz nielimitowane rozmowy z 5 wybranymi osobami w sieci Plus. Dodatkowo telefon Nokia N85 dostępny jest już od 1 zł netto.
Oferta dotyczy również obecnych klientów, którym kończy się kontrakt.
Kampania reklamowa skierowana jest przede wszystkim do właścicieli firm jednoosobowych, najwyżej kilkuosobowych (głównie mężczyzn w wieku 30-49 lat), którzy cenią sobie korzyści wypracowane dzięki długoterminowej współpracy oraz dodatkowe rabaty.
Kampania rozpocznie się 17 sierpnia i potrwa do 20 września. Obejmie telewizję, radio, prasę oraz materiały POS.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.