Firma arvato services Polska poszerzyła swoje usługi outsourcingowe o platformę CRM arvato.box. Aplikacja oferuje kilka modułów dostępnych przez Internet. Jej podstawową funkcją jest zarządzanie bazą danych klientów począwszy od wprowadzania i edycji danych, po segmentację. Dodatkowo oferuje moduły zarządzania marketingiem oraz zarządzania programem lojalnościowym.
Moduł zarządzania marketingiem pozwala na tworzenie kampanii marketingowych składających się z wielu akcji wychodzących i przychodzących. arvato oferuje również realizację tych akcji przez obsługę personalizowanej korespondencji masowej oraz wprowadzanie ankiet i kuponów.
Moduł zarządzania programem lojalnościowym odpowiada za obsługę systemową programu lojalnościowego. Można za jego pomocą zarządzać katalogiem nagród, przyznawać punkty, wprowadzać zamówienia oraz śledzić realizację przesyłek. Umożliwia również interakcję z uczestnikami programu dzięki udostępnionej dla nich strony WWW. Mogą oni sami sprawdzić stan zgromadzonych punktów, a także wybierać i zamawiać nagrody.
Dodatkowo arvato.box pozwala na integrację z innymi usługami obsługiwanymi w arvato, takimi jak call center, logistyka czy usługi higieny danych np. deduplikacja.
– Pion IT w arvato zarządza wieloma aspektami związanymi ze wsparciem oraz obsługą informatyczną firm i projektów. Zajmujemy się m.in. projektowaniem systemów obsługujących realizowane przez firmę operacje outsourcingowe oraz konsultingiem SAP. arvato.box, będące naszym ostatnim rozwiązaniem, pozwala wykorzystać nasze dotychczasowe doświadczenia i zintegrować je w jednej aplikacji – mówi Krystian Brydzki, Dyrektor Pionu IT w arvato services Polska.
Ostatnio platforma arvato.box została wdrożona w Mercedes-Benz Polska. W ramach zawartej umowy, aplikacja wykorzystywana jest do zarządzania bazą danych klientów oraz ich pojazdów, a także do prowadzenia kampanii marketingowych, w tym badania satysfakcji klienta.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.