Klienci e-commerce ponownie wyróżnili sklep internetowy NEO24.PL. Firma, podobnie jak przed rokiem, zdobyła złote godło w konkursie Laur Konsumenta 2009 w kategorii „Sklepy internetowe, elektronarzędzia, elektronika i sprzęt gospodarstwa domowego”. To kolejne, po ubiegłorocznym rankingu Wprost i Money.pl, prestiżowe wyróżnienie sklepu.
„Laur Konsumenta”, przygotowywany rokrocznie przez Grupę Media Partner, to jeden z największych programów konsumenckich, pozwalający wyłonić spośród 300 kategorii najlepsze marki i produkty. O przyznaniu nagrody decydują polscy konsumenci, w tym odbiorcy e-commerce, podczas przeprowadzanych sondaży i wypełnianych ankiet. Zebrane opinie są formą zbiorowej rekomendacji marki, wskazywaną m. in. na podstawie satysfakcji internautów z dokonanych zakupów, jakości obsługi i wydawanego sprzętu oraz szybkiego kontaktu sklepu z klientem.
Według najnowszych badań CBOS, od marca 2008 r. (57 proc.) do czerwca 2009 (67 proc.) znacznie wzrósł odsetek internautów, którzy kiedykolwiek dokonali zakupu przez Internet. Wśród istniejących na rynku e-commerce ofert związanych z elektroniką klienci w dalszym ciągu nieustannie doceniają i obdarzają zaufaniem wrocławski sklep internetowy NEO24.PL wskazując go jako najbardziej rekomendowaną i wiarygodną markę.
– Złoty Laur Konsumenta to nas duże wyróżnienie potwierdzające przywiązanie klientów do marki NEO24.PL. – mówi Maciej Idzikowski, Prezes Zarządu NEO24.PL. – Docieramy do klientów z całej Polski oferując im możliwie najszerszą ofertę, ale jednocześnie nie zapominamy o jakości obsługi i konieczności wpływania na satysfakcję z dokonanych zakupów. Dlatego też, dbając o wygodę konsumentów, uruchomiliśmy nowy serwis ulepszamy.neo24.pl, na którym mogą zgłaszać sugestie, uwagi i pomysły wdrożeń jeszcze bardziej usprawniających działalność sklepów internetowych.
Na uczestników akcji – pomysłodawców, których propozycje zostaną wdrożone – czekają nagrody.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.