Jeden z najstarszych polskich serwisów dla webmasterów doczekał się nowej wersji. Najważniejszymi elementami nowego Webinside.pl są zmieniona szata graficzna oraz wprowadzenie blogów eksperckich.
Zastosowano nowy układ treści na stronie głównej. Obecnie materiały na czołówce prezentują nie tylko najnowsze wiadomości, ale także kilka najistotniejszych wydarzeń bieżącego miesiąca. Na stronie głównej wyeksponowano także listę najciekawszych artykułów i dodano chmurę z tagami.
– Uznaliśmy, że proces tworzenia witryn składa się z projektowania, programowania oraz promowania i takie też działy jako główne zaproponowaliśmy naszym użytkownikom. Nowy podział uzupełniają Publicystyka i Zasoby – powiedział Dawid Kulbaka, redaktor naczelny Webinside.pl.
Nową inicjatywą witryny są także blogi, na których pracownicy znanych firm internetowych będą publikować branżowe felietony. Blogerami zostali między innymi dyrektor NASK Andrzej Bartosiewicz czy Kuba Filipowski, inicjator spotkań Barcamp i założyciel witryny Flaker.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.