GoldenSubmarine wyodrębniła w swojej strukturze dział wideo. Nowy dział agencji będzie odpowiadał za tworzenie animacji oraz materiałów wideo na potrzeby serwisów www. Zajmie się również przygotowywaniem prezentacji multimedialnych, montażem filmów oraz współpracą z podwykonawcami.
Za koordynację pracy odpowiedzialny jest Michał Adamczyk, który wcześniej pełnił w agencji funkcję senior art directora, realizując projekty między innymi dla Media Markt, Saturn, Shell, Warki. W dorobku zawodowym Michała Adamczyka znajdują się liczne animacje i filmy, w tym realizacje dla marki Shell, wykorzystywane na rynku europejskim oraz produkcje dla marki Kotlin.
– Zastosowanie w działaniach promocyjnych materiału wideo sprawia, że firmy są w stanie przykuć uwagę klientów do reklamowanego produktu, czy też usługi silniej niż wtedy, gdyby do przekazu wykorzystano wyłącznie tekst. Jednocześnie, tworzy się nowoczesny wizerunek firmy. To wszystko sprawia, że właśnie ta forma komunikacji z klientem jest przyszłością serwisów promocyjnych – twierdzi Michał Adamczyk.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.