Wraz z 10 partnerami takimi jak: Allegro, BP, BZ WBK, Orange, Telekomunikacja Polska, Grupa Hotelowa Orbis, czy Real rozpoczyna działalność Program Bonusowy Payback. Przewagą nowego Programu ma być fakt, że obejmie on nie jedną, ale wiele firm z różnych sektorów prowadzących działalność detaliczną i online. Dzięki temu konsumenci będą mogli gromadzić punkty na każdym kroku, w trakcie codziennych zakupów.
Nareszcie polscy konsumenci będą mogli korzystać z profesjonalnie zarządzanej karty lojalnościowej. Będą zbierać punkty używając tylko jednej karty, otrzymywać ciekawe oferty i atrakcyjne nagrody. W ciągu kilku nadchodzących miesięcy będziemy rozwijać sieć naszych partnerów oraz możliwości gromadzenia punktów – mówi Sylwia Pyśkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Loyalty Partner Polska.
Payback, który od roku 2000 odnosi znaczące sukcesy na rynku niemieckim, starannie wybrał termin startu Programu w Polsce.
Polska to najważniejszy i najsilniejszy rynek w Europie Wschodniej, a polscy konsumenci chętnie zbierają punkty. To doskonały punkt wyjścia do wprowadzenia w Polsce kart lojalnościowych nowej generacji – komentuje Alexander Rittweger, twórca i założyciel Programu Payback, obecnie Prezes holdingu Loyalty Partner.
Artur Brzęczkowski, Dyrektor Marketingu Grupy Allegro przekonuje, że dla jego firmy lojalność klientów jest niezmiernie istotna.
Kiedy firma Loyalty Partner zwróciła się do nas z propozycją współpracy, uznaliśmy to za wyjątkową możliwość rozwinięcia naszych istniejących programów i inicjatyw lojalnościowych. Jest to dla nas również doskonała okazja do współpracy z firmą, która z sukcesem pozyskuje partnerów – liderów poszczególnych branż i zarządza tak skomplikowanym przedsięwzięciem, jakim jest multipartnerski program bonusowy – mówi Brzęczkowski.
Popularność Programu Bonusowego Payback potwierdza przykład z rynku niemieckiego. Obecnie 60 proc. wszystkich gospodarstw domowych posiada kartę Payback, a 83 proc. Niemców zna markę Payback. 175 firm partnerskich przyłączyło się do programu, a klienci korzystają z kart średnio cztery razy w miesiącu. W 2008 r. Niemcy zgromadzili punkty o wartości 150 mln euro i wymienili ponad 90 proc. zgromadzonych punktów na nagrody. W tym samym roku całkowita wartość transakcji dokonanych przy użyciu karty Payback wyniosła 16 miliardów euro.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.