Krzysztof Piwowar, związany z agencją Adv.pl od czterech lat, zajął stanowisko Usability Managera.
Krzysztof jest członkiem Usability Professionals’ Association, Interaction Design Association oraz inicjatorem spotkań UX Book Club we Wrocławiu. Prowadzi także bloga o użyteczności usability-onair.com oraz bloga augmented-reality.pl.
Sekcja Usability została wyróżniona w strukturach Adv.pl w połowie 2008 roku. Odpowiada za badanie potrzeb i analizę wymagań Klientów, weryfikację koncepcji w oparciu o target (m.in. IDI, FGI). W kompetencjach działu znajduje się także analiza ekspercka (m.in. użyteczność, dostępność, mobile), budowanie serwisów w oparciu o wiedzę użytkownika (user-centered design). Wykorzystuje także zaawansowane formy badania realizacji celów oraz skuteczności (m.in. clicktracking) oraz optymalizacji pod kątem sprzedaży i konwersji (m.in. eyetracking). Działania sekcji obejmują także doradztwo oraz szkolenia z zakresu usability.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.