K2 WOMM (www.k2.pl/womm) to dedykowany dział w ramach agencji K2 Internet S.A. zajmujący się planowaniem i realizacją kampanii Marketingu Szeptanego (nie tylko w Internecie).
Dział obejmować będzie kilkuosobowy zespół, który poprowadzi Adam Szudra – WOMM Business Development Manager. Adam wcześniej pracował jako Senior Account Manager w agencji Harder&Harder WOM Experts, gdzie kierował działem Client Service i realizował projekty z obszaru marketingu szeptanego min. dla: NIVEA Polska, Grupy BZ WBK – Commercial Union, Polpharma, Wirtualna Polska, Grupa Maspex, Bayer HealthCare.
Word-of-Mouth Marketing to dużo więcej niż filmiki wirusowe na YouTube, monitorowanie forów dyskusyjnych czy zakładanie profilu marki na Facebook. W K2 wychodzimy z założenia, że Marketing Szeptany jest wszystkim tym co sprawia, że konsumenci rozmawiają i rekomendują sobie marki i produkty. Tak jest cel, natomiast drogę dojścia do niego projektujemy indywidualnie dla każdej marki. – mówi Adam Szudra, WOMM Business Development Manager K2.
Marketing szeptany istnieje od zawsze, bo od zawsze marki chcą być obiektem rozmów konsumentów, ale dopiero od niedawna są skuteczne sposoby, żeby WOMM stymulować i mierzyć jego efekty. Konsumenci połączeni dzięki Internetowi w społeczności stali się medium. Medium bardzo specyficznym, bo takim z którego uczestnikami trzeba współpracować i rozmawiać, a nie w nim krzyczeć jak w tradycyjnej reklamie. Wiemy jak to robić zarówno dla dobra brandów jak i konsumentów i dlatego zdecydowaliśmy się na rozwinięcie usług Marketingu Szeptanego w K2. – dodaje Arek Szulczyński, Innovation Director K2.
K2 WOMM wkrótce rozpocznie realizację kampanii dla pierwszego klienta.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.