mBank uruchomił nowy mKiosk w Centrum Handlowym Tesco we Wrocławiu.
Nowy mKiosk, podobnie jak poprzednie, wyposażony jest w:
Web Kiosk -2 samodzielne stanowiska internetowe
Dwa telefony podłączone bezpośrednio do call center
Stanowisko informacyjno-sprzedażowe
Korzystający z mKiosków mogą m.in. składać wnioski o karty płatnicze i kredytowe oraz zakładać rachunki. Mają oni również pełen dostęp do obsługi konta w mBanku przez Internet i mLinię. Dodatkowo mKiosk umożliwia użytkownikom bezpośrednią pomoc pracowników mBanku w zakresie informacji dotyczących oferty oraz procesu założenia rachunków. Doradca mBanku jest do dyspozycji Klientów w godzinach: 10.00-20.00 od poniedziałku do soboty oraz 10.00-18.00 w niedzielę. Na terenie Centrum Handlowego znajduje się również bankomat sieci Euronet, gdzie Klienci mBanku mogą bezprowizyjnie wypłacić gotówkę. Wkrótce zostanie zainstalowany także bankomat depozytowy, za pomocą którego możliwe jest wpłacanie środków na konta mBanku.
Obecnie w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Bytomiu, Radomiu, Poznaniu, Zabrzu, Częstochowie i Wrocławiu funkcjonuje 10 mKiosków. Do końca czerwca planowane jest uruchomienie kolejnych 4 placówek w stolicy, Łodzi, Stargardzie Szczecińskim i Gorzowie.
mBank rozwija sieć placówek w Centrach Handlowych, aby zaznaczyć swą obecność również w świecie rzeczywistym w celu zapewnienia Klientom jeszcze szerszej możliwości swobodnego zarządzania finansami.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.