Od początku działalności na rynku do końca pierwszego kwartału 2004 roku Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA wystawiło ponad 78 000 polis OC i AC.
W pierwszym kwartale 2004 roku Link4 osiągnęło przypis składki brutto w wysokości 14 587 tys. zł, w pierwszym kwartale 2003 roku składka przypisana brutto zamknęła się sumą 7 681 tys. zł. W pierwszym kwartale 2004 roku Link4 wypłaciło 9 589 tys. zł z tytułu odszkodowań. Pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi firmy wynosi 265 proc.
W pierwszym kwartale 2004 roku Link4 poniosło koszty działalności ubezpieczeniowej w wysokości 13 601 tys. zł. W tym okresie strata netto ukształtowała się na poziomie 9 738 tys. zł.
„Pierwszy kwartał 2004 roku jest dla nas wyznacznikiem skali rozwoju biznesu poprzez porównania wyników z początku działalności Link4 w ubiegłym roku. Pierwsze trzy miesiące ubezpieczeń direct na rynku zamknęliśmy przypisem składki brutto na poziomie ponad 7 mln zł. Po roku działalności, w analogicznym okresie zebraliśmy już ponad 14 mln zł. Świadczy to o dynamicznym rozwoju Link4 i ubezpieczeń direct w Polsce” – powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes Link4 TU SA.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.