Praktyczny poradnik Internetu eGospodarka.pl znacząco zmienił design swojej strony głównej. W oparciu o uwagi użytkowników i szczegółową analizę najczęściej używanych funkcjonalności została znacznie udoskonalona organizacja serwisu.
Poprzez rozbudowane górnego menu obecnie po obszernych zasobach serwisu można poruszać się dużo łatwiej. Zmieniono organizację narzędzi udostępnianych przez eGospodarka.pl – odnośniki do nich dzięki zmianie rozmiarów i położenia są teraz bardziej widoczne, zatem znacznie łatwiej można je obecnie znaleźć.
– Zmieniając wystrój strony głównej serwisu dołączyliśmy nowy dział dotyczący pozycjonowania witryn internetowych. Ze względu na duże zainteresowanie reklamodawców poszerzyliśmy także obszar reklam wyświetlanych na stronie głównej o nową strefę reklamową w nagłówku witryny – mówi Beata Szkodzin, kierownik projektu eGospodarka.pl.
Do narzędzi udostępnianych w serwisie eGospodarka.pl dołączyły również formularze podatkowe przez SMS – dzięki tej funkcjonalności nie ma potrzeby dokonywania zakupu całego abonamentu, a konkretny formularz – VAT, CIT czy też PIT – można zamówić poprzez wysłanie Premium SMS.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.