Comarch Internet Banking jest systemem bankowości internetowej obsługującym klientów detalicznych, MSP, jak i klientów korporacyjnych. Jest najczęściej wybieranym przez banki komercyjne w Polsce systemem bankowości internetowej. Korzystają z niego klienci Raiffeisen, Fortis, ING, PEKAO, BPH, DnB Nord i Alior Bank.
Wszechstronność rozwiązania Comarch Internet Banking doceniana jest zarówno w środowisku bankowym, jak i przez klientów w kraju i zagranicą. Potwierdzają to ostatnie nagrody dla banków posługujących się rozwiązaniem dla bankowości internetowej Comarch:
- „Europrodukt 2009” dla Bankowości Internetowej w banku Pekao SA;
- „Best Corporate/Institutional Internet Bank in Poland” dla internetowej bankowości korporacyjnej w prestiżowym konkursie „World’s Best Internet Banks 2009” w banku Pekao SA;
- Najlepszy bank w internecie w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2009” dla systemu bankowości elektronicznej w Alior Banku.
To nie pierwsze nagrody dla rozwiązania bankowości internetowej Comarch. System bankowości elektronicznej Alior Internet Banking, oparty na technologii Comarch, w marcu bieżącego roku został nagrodzony przez Gazetę Bankową w konkursie „Hit Roku” w kategorii „Najlepszy projekt informatyczny w instytucjach finansowych – 2008”.
Według badań Instytutu Gartnera, blisko połowa konsumentów korzysta z jednego, bądź dwóch systemów bankowości internetowej. Te same badania wskazują jednak, że oczekiwania klientów, co do kanałów samoobsługowych nie pokrywają się z oczekiwaniami banku. Klienci stawiają na ergonomię użytkowania, różnorodność funkcjonalności oraz bezpieczeństwo w zarządzaniu swoimi finansami. Banki natomiast chcą wykorzystać kanał elektroniczny jedynie do zwiększenia sprzedaży swoich produktów. Rozbieżności w oczekiwaniach sprawiają, że klienci wykazują skłonność do częstych zmian banku w poszukiwaniu satysfakcjonującej funkcjonalności konta internetowego. Banki, których kanały samoobsługowe nie będą personalizowane dla użytkowników, wkrótce ich stracą. Rozwiązanie Comarch Internet Banking wychodzi naprzeciw oczekiwaniom zarówno banku, jak i klientów. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, system zapewnia szeroką funkcjonalność, bezpieczeństwo oraz dostęp do wszystkich produktów banku z poziomu jednego pulpitu. – mówi Anna Wierzchucka, Business Developement Manager, Comarch SA.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.