Czytelnicy największej anglojęzycznej gazety na świecie, The Times of India, mogli dziś zapoznać się z bardzo ciekawą reklamą na pierwszej stronie dziennika. Ogromna, żółta reklama Yahoo, jest częścią najnowszej, potężnej kampanii reklamowej firmy, której hasłem przewodnim jest zdanie „It’s You”.
Średni nakład The Times of India wynosi 3,14 mln egzemplarzy, co sprawia, że jest to największy pod względem nakładu anglojęzyczny dziennik na świecie. Dla Yahoo Indie to jeden z najważniejszych rynków. Według danych comScore firma dociera tam do 26 milionów internautów.
Reklama w dzienniku to część planowanej przez Yahoo akcji promocyjnej zakrojonej na bardzo szeroką skalę. Dość wspomnieć, że firma zamierza wydać na nią ponad 100 mln dolarów. Potrwa ona przez 15 najbliższych miesięcy. Wystartowała już w USA, Wielkiej Brytanii i Indiach – w pozostałych krajach rozpocznie się na początku przyszłego roku.
Jako ciekawostkę można dodać, że przy tak dużym budżecie nie znalazło się kilka tysięcy dolarów na wykupienie z rąk domeniarza, Gregg’a Ostrick’a, domeny ItsYou.com, która mogła być świetnym uzupełnieniem kampanii firmy.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.