8 października br. rusza trzecia odsłona jubileuszowego konkursu „3 x 3”, zorganizowanego przez UPC Polska. Tym razem konkurs nawiązuje do tematyki filmu oraz rozrywki. Przygotowany został wspólnie z nadawcami programów – AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Kino Polska, Universal Channel, Hallmark Channel, FOX Life, TCM, Zone Europa, Zone Romantica, TV1000, Comedy Central, E! Entertainment, ale kino!, którzy ufundowali wiele atrakcyjnych nagród. Główną nagrodą w tej edycji jest multimedialny zestaw Sony od nadawcy kanałów AXN.
Jubileuszowy konkurs „3 x 3” adresowany jest do wszystkich Klientów, którzy nieprzerwanie od trzech lat korzystają z trzech usług UPC – telewizji, internetu i telefonu. Jego celem jest podziękowanie Klientom i nagrodzenie ich za staż abonencki.
Trzecia, filmowo rozrywkowa edycja konkursu „3 x 3”, ucieszy wszystkich, którzy lubią dobre kino i rozrywkę. Tę odsłonę konkursu „3 x 3”, UPC organizuje wspólnie z nadawcami 14 kanałów filmowych i rozrywkowych dostępnych w ofercie programowej UPC: AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Kino Polska, Universal Channel, Hallmark Channel, FOX Life, TCM, Zone Europa, Zone Romantica, TV1000, Comedy Central, E! Entertainment, ale kino!, którzy łącznie ufundowali aż 359 nagród. Główną nagrodę w tej edycji ufundował nadawca kanałów AXN. Jest to multimedialny zestaw Sony, w którego skład wchodzi 40 calowy telewizor LCD i cyfrowa kamera Full HD, zestaw kina domowego wysokiej klasy oraz konsola Sony PlayStation 3. Do wygrania są również nagrody specjalne – 42 calowy telewizor plazmowy Panasonic od Kino Polska, 2 dwuosobowe vouchery na weekend w SPA od FOX Life oraz 20 przenośnych odtwarzaczy DVD LG od Universal Channel. Nadawcy ufundowali także szereg nagród dodatkowych – 100 pamięci USB od FOX Life, 100 skórzanych portfeli do TCM, 50 odtwarzaczy MP3 od TV1000 i 20 od Hallmark Channel, 10 mini lodówek na USB od Comedy Central oraz zestawy upominkowe: 25 od Zone Europa i Zone Romantica, 20 od E! Entertainment oraz 10 od ale kino!
Każdy jubileuszowy Klient otrzymuje od UPC list z podziękowaniem za lojalność oraz zaproszeniem do konkursu. Do koperty dołączony będzie również upominek – urodzinowy kalendarz UPC. Reguły zabawy są bardzo proste: każdy jubileuszowy Klient, który do 15 listopada 2009 wejdzie na stronę www.upc.pl/konkursy i odpowie na 3 pytania ma szansę wygrać jedną z nagród.
Pierwsza odsłona konkursu „3 x 3 Kids” została przygotowana z myślą o dzieciach i rodzinach. Zdobywczyni nagrody głównej pojedzie niebawem wraz ze swoim synem – autorem zwycięskiego hasła – na wycieczkę do Londynu, połączoną z oglądaniem przedstawienia Scooby Doo and The Pirate Ghost na scenie teatru Hammersmith Apollo; nagrodę ufundował nadawca programów Cartoon Network i Boomerang.
Drugą, muzyczną edycję konkursu „3 x 3”, UPC przygotowało wspólnie z MTV Networks Polska – fundatorem wszystkich nagród drugiej edycji „3 x 3”. W tej odsłonie nagroda główna powędrowała do Abonenta, który w listopadzie pojedzie wraz z osobą towarzyszącą na londyński koncert Beyoncé.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.