Agencja Netizens opublikowała portal parentingowy www.zdrowystartwprzyszlosc.pl, serwis ciążowy www.jesteswciazy.pl oraz strony produktowe marek Gerber i NAN, www.gerber.pl, www.mleko-nan.pl.
Portal www.zdrowystartwprzyszlosc.pl powstał głównie z myślą o rodzicach posiadających dzieci w wieku od 0 do 3 lat oraz rodziców spodziewających się dziecka. Głównym założeniem serwisu było stworzenie kompendium wiedzy na temat pielęgnacji, zdrowia i rozwoju dzieci wraz z przydatnymi narzędziami pozwalającymi na dostosowanie informacji w zależności od wieku malucha.
„Zależało nam aby stworzyć portal, który w kompleksowy i rzetelny sposób spełnia jednocześnie rolę edukacyjną i społecznościową wspierając rodziców najmłodszych dzieci. Parasolem merytorycznym serwisu jest program Zdrowy Start w Przyszłość” – powiedziała Agnieszka Karolak z Nestlé Nutrition. „Program powstał by pomóc rodzicom we właściwym karmieniu dzieci i kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych” – dodała.
Serwis www.zdrowystartwprzyszlosc.pl zawiera artykuły, porady ekspertów, przepisy kulinarne oraz produkty z przeznaczeniem dla określonych przedziałów wiekowych dzieci oraz forum. Dla zarejestrowanych użytkowników portal oferuje także galerie zdjęć, e-pamiętnik z życia malucha i rodziny, edytowalny kalendarz z zaznaczonymi najważniejszymi momentami w rozwoju dzieci oraz bibliotekę ciekawych artykułów.
„Rejestrując się rodzice podają imię i datę urodzenia swojego dziecka, dzięki czemu nie tylko personalizują profil ale także pozwalają na selekcję treści ze względu na potencjalnie najbardziej interesujące ich artykuły i porady pod względem wieku swoich pociech” – mówi Sebastian Nejfeld, Strategy & Developement Director Netizens. „Przygotowując serwis przeprowadziliśmy badanie jakościowe, które wyraźnie pokazało nam jak bardzo istotne dla młodych rodziców jest odpowiednie dostosowanie treści, choćby ze względu na oszczędność czasu i różnorodność wątków związanych z wychowaniem i rozwojem dziecka” – dodaje.
www.jesteswciazy.pl jest stroną uzupełniającą zawartość portalu www.zdrowystartwprzyszlosc.pl o treści i porady dla rodziców oczekujących dziecka. Serwisy www.gerber.pl oraz www.mleko-nan.pl to strony produktowe, rozszerzone o wiadomości na temat historii marek oraz porady związane z odpowiednim żywieniem dzieci.
Portal www.zdrowystartwprzyszlosc.pl jest w wersji BETA i będzie rozwijany o kolejne funkcjonalności i treści. Nestlé Nutrition planuje wsparcie reklamowe wszystkich serwisów w prasie, radiu oraz internecie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.