Od 21 października br. w ofercie UPC Polska dostępna jest nowa promocja, dzięki której wszyscy nowi klienci mogą zakupić Podwójną lub Potrójną Usługę UPC (telewizja, internet, telefon) i korzystać z niej bez opłat do końca roku. Nowa oferta łączy się z dostępną od 17 sierpnia br. promocją „Kup 3 płać za 2”, w ramach której klient zamawiający wszystkie 3 usługi operatora jedną z nich otrzymuje bez opłat na zawsze.
Nowo wprowadzona promocja skierowana jest do wszystkich nowych klientów, którzy chcą korzystać z co najmniej dwóch usług UPC. Dzięki nowej ofercie, klienci zamawiający Podwójną lub Potrójną Usługę UPC, podpisując umowę na 12 miesięcy, będą mogli korzystać z wszystkich zamówionych usług bez opłat do końca roku. Oferta ta łączy się z dostępną od 17 sierpnia br. promocją „Kup 3 płać za 2”, w ramach której klient zamawiający wszystkie 3 usługi operatora jedną z nich otrzymuje bez opłat na zawsze. Wszyscy nowi klienci, którzy zamówią Podwójną Usługę UPC mogą również uzyskać zwolnienie z opłaty abonamentowej do końca tego roku. Nowa oferta łączy się bowiem z promocją, w ramach której klient zamawiający dwie usługi UPC otrzymuje na zawsze 10-procentowy rabat od całości miesięcznego abonamentu.
UPC w ramach niniejszej oferty daje nowym klientom jeszcze jeden profit. Wszyscy, którzy zdecydują się zamówić Podwójną lub Potrójną Usługę UPC za pośrednictwem strony internetowej www.upc.pl, będą całkowicie zwolnieni z opłaty instalacyjnej.
Nowa promocja trwa do 31 grudnia br. i obejmuje wszystkie lokalizacje, w których UPC świadczy swoje usługi.
Techcity.pl – Komputery Foto Gadżety Gry Muzyka GSM Kino domowe GPS – zapraszamy!
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.