BLUE GRASS i ALTHERMEDIA połączyły swe siły. W odpowiedzi na potrzeby rynku powołano do życia konsorcjum, które oferuje klientom skuteczniejsze, nowatorskie, bardziej kreatywne i dostępne niż dotychczas formy komunikacji marketingowej.
Poznańska agencja reklamowa BLUE GRASS – znana z odważnej kreacji oraz ALTHERMEDIA – firma z siedzibą w Warszawie oferująca nośniki typu outdoor (wielki format), indoor, ambient media i kampanie internetowe, podjęły ścisłą współpracę, dzięki której mogą oferować swym klientom komplementarne działania z zakresu szeroko pojętej komunikacji i reklamy. W tym partnerskim związku agencja BLUE GRASS odpowiada za koncepcje i projekty graficzne, zaś ALTHERMEDIA dostarcza nowatorskie formy komunikacji, w tym także zaawansowane technologicznie nośniki i media.
Odpowiadając na oczekiwania zmieniającego się rynku i konsumentów, BLUE GRASS i ALTHERMEDIA skupiają się na tworzeniu optymalnych rozwiązań komunikacyjnych, które intrygują i inicjują interakcję, zdając sobie jednocześnie sprawę z faktu, że w obecnej sytuacji jedynie najbardziej kreatywne formy i narzędzia reklamy będą mogły skutecznie budować siłę marek.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.