Nowy serwis pzu.onet.pl powstał dzięki współpracy Onet.pl i Grupy PZU. Największy polski portal aktywnie włączył się do corocznej, trzeciej już edukacyjno-prewencyjnej akcji „Bezpieczne lato z PZU”.
W tym roku, poza kontynuacją imprez edukacyjnych i konkursu dla gmin nadmorskich „Plaża, Zdrowie, Uśmiech. Nad wodą bezpiecznie”, po raz pierwszy przeprowadzona zostanie, adresowana do kierowców, akcja „Na drodze bezpiecznie”.
Inicjatywa objęta jest szerokim patronatem: Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, magazynu Auto Świat oraz Radia Zet.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.