Największe spotkanie branży mediów – II Kongres „Media Summit” odbędzie się w Hotelu Radisson Blu w Warszawie, 19-20 listopada 2009 r. To cykliczne wydarzenie, które na stałe wpisało się do kalendarza największych konferencji organizowanych w Polsce.
Do udziału w tym przedsięwzięciu zostali zaproszeni przedstawiciele top managementu kluczowych firm i instytucji na rynku medialnym. Podczas dwudniowego spotkania, w gronie wybitnych ekspertów, zostaną omówione kluczowe kwestie dla tego sektora gospodarki.
Kongres jest neutralną platformą wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami rynku medialnego. To jedna z niewielu okazji gdzie w jednym miejscu można spotkać przedstawicieli wszystkich liczących się firm i instytucji na rynku.
Główne zagadnienia kongresu:
- Miejsce, rola i rozmiar Telewizji Publicznej na rynku cyfrowym
- Wojny cenowe na rynku reklamy w mediach
- Przyszłość płatnego kontentu telewizyjnego
- Kształtowanie oferty programowej na platformie cyfrowej
- Wpływ nowych usług i technologii na przychody operatorów
Kontakt:
Andrzej Pogorzała
[email protected]
tel. 22 379 29 04
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.