Jak donosi New York Times, organizacje The Dot Gay Alliance (dotgay.org) z Nowego Jorku oraz dotGay (dotgay.com) z San Francisco planują zaaplikować o rozszerzenie .GAY. Nie wiadomo jeszcze czy połączą swoje wysiłki – wielkiej chęci do współpracy chyba jednak nie ma.
photo credit: greenbroke |
Aplikacją The Dot Gay Alliance kieruje Joe Dolce, gejowski aktywista, który nad wprowadzeniem końcówki .GAY pracuje wspólnie z Minds + Machines. Planuje przeznaczyć 51 proc. zysków na problemy środowisk homoseksualnych.
To może być znaczące źródło finansowania dla organizacji walczących, robiących wiele dobrej, ważnej pracy. (…) To społeczność, która musi podtrzymywać się nawzajem – powiedział Dolce.
Wsparcia działaniom The Dot Gay Alliance udzielili między innymi przedstawiciele lokalnych i stanowych władz.
Aplikacją dotGay natomiast kieruje Alexander Schubert, heteroseksualny przedsiębiorca, który nie może pochwalić się wsparciem lokalnych środowisk. Ma jednak doświadczenie w aplikowaniu o nowe TLD – jest współzałożycielem grupy, która chce wprowadzić końcówkę .BERLIN.
Przez wiele lat myślałem o idealnej TLD. Doszedłem do wniosku, że odnosić się ona powinna do społeczności, takiej jak gejowska – powiedział Schubert, który planuje przekazywać jeszcze więcej pieniędzy na organizacje gejowskie.
Dolce przekonuje jednak, że Schubert nie powinien aplikować o .GAY. Dlaczego?
Jeśli prowadzisz spółkę nastawioną na zysk, taką jak dotGay i jesteś heteroseksualny, kontynuujesz tradycje działań ludzi, którzy zarabiają na gejach. Ja chcę stworzyć społeczność, która będzie prowadzona przez społeczność a zarobione pieniądze przeznaczać będzie na społeczność – mówi Dolce.
Wygląda więc na to, że czeka nas pojedynek osobowości z orientacją seksualną w tle.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.