Sieć internetowa Q-net wprowadza pakiety mediowe: Internet + prasa. Tego rodzaju rozwiązanie ma umożliwić dotarcie z reklamą do większej grupy docelowej, po stosunkowo niższej cenie, dzięki atrakcyjnym rabatom łączonym.
– Chcielibyśmy, aby domy mediowie, reprezentujące interesy swoich klientów, miały możliwość dotarcia do szerszej grupy docelowej. Dodatkową, być może najważniejszą korzyścią, są wyjątkowo atrakcyjne rabaty na kampanię Internet + Prasa. Ponadto chcielibyśmy skrócić drogę negocjowania warunków cenowych w przypadku planowania konkretnej kampanii w Internecie i w prasie jednocześnie – powiedziała dla Mediarun.pl Karolina Kuczera, prowadząca sieć reklamy internetowej QNET.
Pakiety prasa + Internet obejmują trzy tytuł prasowe i ich wydania internetowe, Biznes Warszawski – www.biznespolska.pl, Warsaw Business Journal – www.wbj.pl oraz Warsaw Voice – www.warsawvoice.pl.
Podstawowym założeniem pakietu Internet + prasa jest minimalna jednorazowa inwestycja finansowa w konkretnym medium.
http://www.q-net.com.pl/iip.php
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.