Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. – i Wisła Kraków – piłkarski Mistrz Polski, przedłużyły kontrakt o kolejny rok.
Logo sieci Era – sponsora strategicznego klubu – widnieje na koszulkach piłkarzy Wisły Kraków od roku. Zapisy umów przewidywały przedłużenie współpracy na kolejne sezony, ale jednocześnie uzależniały je od wyników sportowych drużyny „Białej Gwiazdy”.
Miniony rok, to dla piłkarzy Wisły Kraków 9 tytuł Mistrza Polski, a także ogromny wzrost popularności i prestiżu klubu oraz ludzi z nim związanych. W ciągu minionego sezonu Wisła Kraków awansowała też o ponad 20 miejsc w rankingu klubów, tworzonym przez Międzynarodową Federację Historyków i Statystyków Piłkarskich (IFFHS). Klub sportowy, drużyna piłkarska Wisły Kraków, trener Henryk Kasperczak wraz z całym sztabem szkoleniowym stanowią przykład profesjonalizmu, talentu i konsekwentnie realizowanego planu.
W ramach kolejnej umowy piłkarze klubu występować będą w specjalnie zaprojektowanych strojach. Ponadto Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o. o. ma prawo do wykorzystywania wizerunków wszystkich piłkarzy w planowanych działaniach
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.