W dniach 25-26 kwietnia 2002 roku w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbędzie się Międzynarodowy Kongres Public Relations. Organizatorem Kongresu jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Kongres organizowany jest przy współpracy ze Stowarzyszeniem Szkoleniowców Administracji Publicznej w Warszawie oraz Centrum Kształcenia Kadr Skarbowości Ministerstwa Finansów w Białobrzegach koło Warszawy. Honorowy patronat nad Kongresem sprawuje Wojewoda Podkarpacki.
Do udziału w Kongresie zaproszono wybitnych naukowców z Polski oraz
z zagranicy, którzy zajmują się w sposób profesjonalny problematyką public relations. Swoje poglądy na temat PR oraz wyniki badań przedstawią m.in. Pani Prof. dr hab. Krystyna Wojcik, Prof. dr hab. Tomasz Goban-Klas, Doc. PhDr. Margita Mesáro’ová, Csc. EU Bratislava, (Słowacja), Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dr hab. Marek Kosewski oraz Prof. dr hab. Henryk Mruk. W
Kongresie prelekcję wygłosi również Piotr Tymochowicz, Dyrektor International Center Consulting and Education „Greenpol” i wielu innych praktyków PR. Do dnia dzisiejszego zapowiedziało się 74 prelegentów oraz 80 uczestników. W sumie przewidywanych jest około 200 osób na Kongresie. Sponsorem głównym Kongresu jest Plus GSM. Ponadto Kongres sponsorują: Hellena SA, TPM w Rzeszowie, firma Herman oraz ICN Polfa Rzeszów.
http://www.wsiz.rzeszow.pl/pr/
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.