Zarząd Grupy Wydawniczej Polskapresse poinformował, że Polskapresse, nabyła od członków Zarządu spółki Media4mat, wydawcy „Echa Miasta” 20 proc. udziałów. Tym samym Polskapresse posiada 100 proc. udziałów i jest obecnie jedynym właścicielem spółki Media4mat.
Zacieśnianie współpracy Polskapresse z Media4mat rozpoczęło się już kilka miesięcy temu. Z początkiem sierpnia sprzedaż agencyjna „Echa Miasta” przeniesiona została do struktur Polskapresse Oddział Biuro Reklamy. Dzięki temu powstała m. in. wspólna oferta pakietowa tytułów płatnych i bezpłatnych należących do Grupy Wydawniczej Polskapresse.
Celem zmian jest poszukiwanie maksymalnej synergii wewnątrz Grupy Polskapresse, także wśród produktów. Bezpłatna gazeta „Echo Miasta” jest idealnym uzupełnieniem portofolio Polskapresse i atrakcyjnym segmentem działalności, który wydawca będzie dalej rozwijać i dążyć do zwiększania przychodów z tego tytułu.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.