Grupa e-budownictwo.pl sprzedaje reklamy z Polskapresse
Grupa e-budownictwo.pl rezygnuje z usług sieci Budowia i razem z Polskapresse tworzy wspólne biuro sprzedaży reklam.
Grupa e-budownictwo.pl rezygnuje z usług sieci Budowia i razem z Polskapresse tworzy wspólne biuro sprzedaży reklam.
8 listopada br. Polskapresse nabyła kolejne udziały w spółce Gruper, będącej właścicielem platformy zakupów grupowych Gruper.pl. W wyniku transakcji Polskapresse zwiększyła swoje zaangażowanie do 19 proc.
Po trwających ponad rok przygotowaniach Polskie Badania Internetu rozszerzają grono wspólników o pięć spółek: GG Network, MURATOR, Polskapresse, Redefine oraz Ringier Axel Springer Polska. Cały proces zostanie sfinalizowany do końca sierpnia 2011.
Wydawnictwo Polskapresse udostępniło nowy serwis – wypelnijluke.pl. Dzięki niemu właściciele stron internetowych mogą wzbogacić swoja witrynę o widgety informacyjne m.in. Polska The Times, Nasze Miasto czy też Wiadomości24.pl. Projekt zrealizowany został we współpracy ze spółką Comtica.
31 sierpnia br. Polskapresse i Gruper.pl, właściciel platformy zakupów grupowych, sfinalizowały współpracę, w ramach której Polskapresse nabyła 10 proc. udziałów spółki, z opcją zakupu kolejnych udziałów w przyszłości.
Zakupy.com S.A. rozpoczął współpracę z Grupą Wydawnicza Polskapresse w zakresie organizacji i przeprowadzania sprzedaży za pośrednictwem wydawnictw prasowych poprzez akcję sms.
Polskapresse rozpoczęła współpracę z serwisem ogłoszeniowym agregującym oferty pracy – Jobrapido. Jej celem ma być zwiększenie skuteczności ogłoszeń Premium i Superpremium serwisu praca.gratka.pl.