Przychody z działalności podstawowej spółki za pierwsze półrocze 2004 r. wyniosły 221 mln zł i nadal mają tendencję rosnącą. W drugim kwartale br. Dialog osiągnął nadwyżkę w przychodach w wysokości 2,4 mln zł w stosunku do założeń budżetowych.
Spółka osiąga coraz lepsze wyniki z działalności operacyjnej. Zysk operacyjny powiększony o amortyzację EBITDA w styczniu br. wyniósł on ok. 15,2 mln zł, a za pierwszy kwartał tego roku blisko 46 mln zł czyli o prawie 10,1 mln zł więcej od zakładanego w budżecie. Ta rosnąca tendencja utrzymuje się – po pierwszym półroczu EBITDA wyniosła ponad 89,7 mln zł. Zysk operacyjny EBIT po 6 miesiącach jest korzystniejszy od założonego w budżecie o 16,8 mln zł i wynosi 37,5 mln zł.
Obecnie spółka obsługuje 424 tys. abonentów; 78 tys. korzysta z oferty dostępu do Internetu
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.