Alior Bank uruchomił konkurs internetowy, którego celem jest zaangażowanie Klientów w dalsze udoskonalanie oferty oraz sposobu obsługi. Nagrodami w konkursie są wysokiej klasy telewizory LED TV. Każdy z uczestników może także skorzystać ze specjalnej oferty produktowej Alior Banku.
Uczestnicy konkursu mają za zadanie wskazać, co Alior Bank powinien zmienić, bądź jakie wprowadzić udogodnienia, aby produkty i usługi banku w jak największym stopniu spełniały oczekiwania Klientów. Autorzy pięciu najciekawszych pomysłów otrzymają 40-calowe telewizory LED TV firmy Samsung.
Oprócz nagród Alior Bank przygotował specjalną ofertę produktów bankowych dla swoich Klientów, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie. Uczestnicy, wysyłając zgłoszenia do konkursu, będą mogli wybrać jeden z trzech produktów z którego chcieliby skorzystać na specjalnych warunkach:
• Kredyt hipoteczny (prowizja 0%)
• „Inwestycja z Autopilotem” (opłata dystrybucyjna 0%)
• Pożyczka (prowizja 0% i oprocentowanie niższe o 3 punkty procentowe)
„W ramach konkursu pytamy naszych Klientów, w jakim kierunku powinniśmy rozwijać naszą ofertę
i standardy obsługi. Staramy się reagować na bieżąco na wszelkie sygnały, płynące ze strony społeczności, skupionej wokół Alior Banku, i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów” – powiedział Łukasz Penszko, menedżer ds. promocji w Alior Banku.
Nowy konkurs internetowy stanowi kolejny etap angażowania Klientów Alior Banku w tworzenie jego oferty. Proces ten zapoczątkował konkurs „Zbuduj z nami nowy bank!”. Wskazówki oraz sugestie ponad 80 tys. uczestników internetowej akcji zostały wykorzystane przy opracowaniu oferty banku i modelu obsługi klienta.
Za przygotowanie strony i aplikacji konkursowej odpowiada agencja Artegence. Zgłoszenia konkursowe będą przyjmowane do 22 grudnia 2009 roku na stronie internetowej https://konkurs.aliorbank.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.