Artegence dla świątecznego Knorra

Opublikowano: 21 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Ponieważ każdy posiłek to okazja, a Boże Narodzenie to okazja wyjątkowa, marka Knorr zdecydowała się uruchomić świąteczny serwis. Za strategię akcji i wszystkie działania w Internecie odpowiada Artegence.

Hanna LaskowskaArtegence dla świątecznego Knorra

Rusza nowy konkurs internetowy Alior Banku

Opublikowano: 1 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Alior Bank uruchomił konkurs internetowy, którego celem jest zaangażowanie Klientów w dalsze udoskonalanie oferty oraz sposobu obsługi. Nagrodami w konkursie są wysokiej klasy telewizory LED TV. Każdy z uczestników może także skorzystać ze specjalnej oferty produktowej Alior Banku.

Hanna LaskowskaRusza nowy konkurs internetowy Alior Banku

AdAction Network rozpoczyna współpracę z Artegence

Opublikowano: 4 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

AdAction Network, tematyczna sieć reklamowa dla graczy tworzona przez firmę AdAction, rozpoczęła współpracę z Artegence. Należące do Artegence serwisy Gamintor, Jabler i Skizo wejdą w skład sieci i powiększą jej portfolio.

Hanna LaskowskaAdAction Network rozpoczyna współpracę z Artegence

Artegence wygrała przetarg na obsługę Netii

Opublikowano: 7 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Artegence, agencja reklamowa specjalizująca się w mediach interaktywnych, w wyniku wygranego przetargu stworzy nowy serwis korporacyjny www.netia.pl oraz uspójni wygląd i strukturę serwisów należących do Netii.

Tomasz UchańskiArtegence wygrała przetarg na obsługę Netii