Artegence dla świątecznego Knorra
Ponieważ każdy posiłek to okazja, a Boże Narodzenie to okazja wyjątkowa, marka Knorr zdecydowała się uruchomić świąteczny serwis. Za strategię akcji i wszystkie działania w Internecie odpowiada Artegence.
Ponieważ każdy posiłek to okazja, a Boże Narodzenie to okazja wyjątkowa, marka Knorr zdecydowała się uruchomić świąteczny serwis. Za strategię akcji i wszystkie działania w Internecie odpowiada Artegence.
Alior Bank uruchomił konkurs internetowy, którego celem jest zaangażowanie Klientów w dalsze udoskonalanie oferty oraz sposobu obsługi. Nagrodami w konkursie są wysokiej klasy telewizory LED TV. Każdy z uczestników może także skorzystać ze specjalnej oferty produktowej Alior Banku.
Ruszyła nowa wersja serwisu MM Moje Miasto(Media Regionaln). W pierwszej kolejności pilotażowym zmianom został poddany portal www.mmtrojmiasto.pl. Wdrożenia przeprowadziła Artegence.
Projekt przygotowany przez Artegence dla marki Lech, dostępny pod adresem http://www.lech.pl, został nagrodzony prestiżową nagrodą FWA – The Favourite Website Award, zostając serwisem dnia 19 października 2009.
Rafał Ślaski, dotychczas Senior Project Manager, awansował na stanowisko Project Management Leader’a w agencji interaktywnej Artegence.
AdAction Network, tematyczna sieć reklamowa dla graczy tworzona przez firmę AdAction, rozpoczęła współpracę z Artegence. Należące do Artegence serwisy Gamintor, Jabler i Skizo wejdą w skład sieci i powiększą jej portfolio.
Artegence, agencja reklamowa specjalizująca się w mediach interaktywnych, w wyniku wygranego przetargu stworzy nowy serwis korporacyjny www.netia.pl oraz uspójni wygląd i strukturę serwisów należących do Netii.