Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. przeprowadziła badanie dotyczące oceny skuteczności telesprzedaży.
Na głównej stronie wortalu informacyjnego 9477.pl, w okresie od 31. maja do 31. lipca br., zamieszczone było pytanie: Jak oceniasz skuteczność telesprzedaży”
Respondenci do wyboru mieli pięć odpowiedzi od „bardzo efektywna” do „nieefektywna”.
W przeprowadzonej ankiecie udział wzięło 1151 osób. Ponad 30% respondentów oceniło skuteczność telesprzedaży jako efektywną, lub bardzo efektywną. Poniżej zaprezentowane zostały szczegółowe wyniki:
Bardzo efektywna – 17.55%
Efektywna – 18.25%
Efektywna tak samo jak inne formy sprzedaży – 12.77%
Mało efektywna – 29.97%
Nieefektywna – 21.46%
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.