Specjaliści z firmy Adv.pl zajęli 34 miejsce w światowych mistrzostwach w pozycjonowaniu –„Seo Challenge”. Był to konkurs, polegający na wypozycjonowaniu strony WWW w wyszukiwarce Google. W zawodach wzięło udział ponad 510 000 uczestników.
Zadaniem każdego zawodnika była promocja zgłoszonej wcześniej strony internetowej pod podanym przez organizatora słowem kluczowym. W tych mistrzostwach był to zwrot „nigritude ultramarine”. Wybrano tę właśnie frazę, aby uniknąć przypadkowego zwycięstwa witryny nie biorącej udziału w konkursie, ponieważ po wpisaniu jej w wyszukiwarce Google.com, nie pojawiały się żadne wyniki wyszukiwania. Po ponad dwumiesięcznych zmaganiach strona indeksowana przez Adv.pl zajęła ostatecznie 34 pozycję.
– Przystępując do konkursu nie spodziewaliśmy się tak dużej konkurencji. Tym bardziej jesteśmy dumni ze zdobycia wysokiej pozycji na arenie międzynarodowej. Warto zauważyć, że zostaliśmy sklasyfikowani najwyżej spośród uczestników z Polski. Wyniki konkursu jasno dowodzą, że należymy do światowej czołówki w dziedzinie webpositioningu. – mówi Tomasz Kornicki, lider zespołu indeksującego Adv.pl.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.