Partner Progress Software, firma JMS Serwis, wprowadził do swojej oferty system do obsługi procesu certyfikowania i planowania audytów oraz szkoleń – „Audytor”. Aplikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla jednostek zajmujących się certyfikowaniem. System może być używany zarówno w sieci, jak na pojedynczym stanowisku.
Opracowana przez partnera Progress Software aplikacja składa się z następujących modułów: certyfikacji, szkoleń, finansowo-księgowego, słowników i kartotek oraz administracyjnego. Dzięki modułowej budowie może być eksploatowany jako całość lub tylko w niezbędnej dla użytkownika konfiguracji.
Oparty na technologii Progress Software system wspiera proces biznesowy firmy od momentu wysłania oferty do firm, poprzez umowę i audyt certyfikujący aż do audytów wznawiających certyfikat. Dzięki aplikacji możliwe jest także prowadzenie kartoteki firm i cennika, raportowanie oraz kontrolowanie fakturowania firm i audytów. Dodatkowo, istnieje możliwość połączenia z systemem finansowo-księgowym, nadzorującego opłaty za przeprowadzane certyfikacje, audyty i szkolenia.
„Opracowana przez nas aplikacja Audytor jest pierwszą tego typu aplikacją na polskim rynku przeznaczoną dla jednostek certyfikujących. Silna konkurencja rynkowa sprawia, że coraz więcej firm przeprowadza obecnie wszelkiego rodzaju procesy certyfikacyjne. Oczywiście, jest to związane także z wejściem Polski do UE i potrzebą dostosowania konkurencyjności naszych firm do firm unijnych. W przypadku aplikacji Audytor bardzo istotne znaczenie ma fakt, że aplikacja ta może z powodzeniem być wykorzystywana zarówno przez jednostki certyfikujące, jak również – działy firm odpowiedzialne np. za wewnętrzne procesy audytorskie,” powiedział Grzegorz Karol, Prezes JMS Serwis.
Główną zaletą aplikacji „Audytor” jest zapewnienie – dzięki pełnej transakcyjności systemu – spójności i bezpieczeństwa wszystkich danych. System może być instalowany na dowolnej platformie sprzętowej – od komputerów klasy PC do serwerów.
„Dzięki rozległej sieci partnerów, możemy proponować naszym Klientom specjalizowane rozwiązania dopasowane do ich indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Jesteśmy obecni m.in. w branżach: medycznej, energetycznej, edukacyjnej, logistycznej i wielu innych”, powiedział Paweł Dobrzyński, Dyrektor Zarządzający polskiego oddziału Progress Software.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.