Agencja reklamowa Awangarda wygrała przetarg na obsługę kreacji kampanii komunikacyjnej planowanej na jesień br. dla Grupy Avans, oferującej produkty z branży AGD, RTV i Multimediów w ogólnopolskich elektrosalonach Avans i Mega Avans. „Wkraczamy w nowy wymiar komunikacji związany z wizualizacją marki” – komentuje ten wybór Izabela Voisset, kierownik działu marketingu Grupy Avans.
Agencja będzie miała za zadanie stworzenie kreacji do nowej wizerunkowej kampanii Avansu.
„Grupa Avans po raz pierwszy zdecydowała się na kampanię wizerunkową. Wcześniej skupialiśmy się na rozwoju sieci handlowej i komunikowaniu benefitów związanych z atrakcyjnością naszej oferty sprzedażowej. Wierzymy, że taki rodzaj przekazu przyniesie bardzo dobre rezultaty i zbuduje pozytywny wizerunek Grupy, docierając do szerokiego grona odbiorców. Uważam, że dzięki temu przekażemy Klientom wartości, które definiują naszą markę. Nowy wymiar komunikacji to uwidocznienie emocji i pokazanie jak można traktować elektrosalony oraz jak wiele niespodziewanych skojarzeń budzą takie miejsca.
Sądzę, że nasza kampania udowodni nowatorskie podejście do komunikacji w branży. Będzie się wiązała z wysoką jakością obsługi Klienta i przyjaznością. Jestem przekonana, że reakcje Klientów będą pozytywne. Któż z nas nie chciałby przyjść do wyjątkowego miejsca, być obsłużonym w satysfakcjonujący sposób i mieć poczucie, że dostał dokładnie to, czego szukał. Wiem, że nasza kampania spełni te oczekiwania i wzbudzi zaufanie wśród Klientów” – mówi Izabela Voisset.
Grupa Avans powstała w 1998 roku z konsolidacji pięciu hurtowni branży AGD i RTV. Obecnie posiada ponad 600 sklepów w całej Polsce, głównie w małych i średnich miastach powiązanych z grupą umową franchisingową. W marcu tego roku otwarto drugi już sklep Mega Avans na terenie centrum handlowego Blue City w Warszawie. Pierwszy sklep Mega Avansu otwarto w Starym Browarze w Poznaniu. W ciągu najbliższych kilku lat firma zamierza otworzyć jeszcze 14 wielkopowierzchniowych salonów Mega Avans w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.