Firma Kodak od ponad 100 lat jest związana z Igrzyskami Olimpijskimi. W tym roku w Atenach odpowiedzialna jest za produkcję identyfikatorów, przeznaczonych dla sportowców i osób obsługujących Olimpiadę oraz dostarczenie cyfrowego sprzętu medycznego dla Polikliniki Olimpijskiej. W trakcie imprezy Kodak wspiera ponad tysiąc fotoreporterów, tworząc największe laboratorium fotograficzne na świecie. Widzowie natomiast mogą na miejscu skorzystać z punktu usług cyfrowych Kodaka. Po raz pierwszy w historii Igrzysk wszystkie zdjęcia, także analogowe, są poddane przez Kodaka obróbce cyfrowej.
Kodak zadebiutował na Igrzyskach Olimpijskich w 1896 r. Wówczas, tak jak i w tym roku, odbywały się one w Atenach. Jako stały sponsor Olimpiady zapewnia wsparcie i pomoc w realizacji tego największego sportowego wydarzenia na świecie.
„Nie ma lepszego miejsca do zaprezentowania produktów i usług Kodaka niż Igrzyska Olimpijskie”, powiedział Daniel A. Carp, Chairman i Executive Officer, Eastman Kodak. „Pragniemy uwieczniać wspaniałe chwile i dzielić się wspomnieniami, a żadna impreza nie wywołuje tak trwałych wspomnień, jak Olimpiada. Podczas ostatnich 27 Igrzysk właściwie każdy rekord został uwieczniony na filmie Kodaka. Olimpiada jest najlepszą platformą do zademonstrowania wszystkich innowacji Kodaka.”
Po raz pierwszy w historii Igrzysk Olimpijskich Kodak poddaje obróbce cyfrowej wszystkie zdjęcia, zarówno cyfrowe, jak i analogowe, ułatwiając w ten sposób proces ich dystrybucji. Liczbę zdjęć ocenia się na 3 mln. Kodak produkuje również pocztówki olimpijskie oraz wydruki wielkoformatowe, zajmuje się też publikacją codziennych newsletterów, zaproszeń i dziennych przewodników imprez dla sponsorów.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.